-
1 głosZagłosujRozwiązane
brak odpowiedzi ze strony rapids.pl
błądwitam - 2 razy zgłosiłem uwagę o braku zasilenia konta (wykonany przelew na 29 zł) i nie było żadnej reakcji z waszej strony. bardzo proszę o sprawdzenie przelewu na konto jacpepper (2 razy zamieszczałem szczegółową informację we właściwym miejscu waszego serwisu z podaniem dokładnych danych). edytuj post
anonim 2011-12-15 12:04
-
- Kto głosował
-
- + 1 anonim
-
b000stU mnie to samo :\ Też zasiliłem za kwotę 29 zł i żadnego potwierdzenia ani transferu od rapids nie widzę... Poprzednio, około mies. temu doładowałem i po mniej niż 1 min dostałem co mi się należało. A teraz ??
Nie mam pojęcia co się ostatnio z tą stroną dzieje, więcej narzekań niż pochwał.2011-12-15 14:34
w pierwszym przypadku odpisaliśmy, że czekamy na właściwe potwierdzenie przelewu bo to przesłane przez Ciebie dotyczy innej transakcji.
jeżeli chodzi o drugi przypadek to proszę o zgłoszenie na ticket@rapids.pl z numerem potwierdzenia transakcji dotpay:)