• 0 głosów
    Zagłosuj
    Rozwiązane

    Brak transferu po doładowaniu konta

    błąd
    Witam. Ostatnio się dopisałem w komentarzu do posta w którym to użytkownikowi też nie dodano transferu po zasileniu konta za 29zł. Rzecz w tym iż post wraz z moim komentarzem zniknął a odpowiedzi nie dostałem jak i również transferu. Piszę jeszcze raz i czekam na odpowiedź. Przelewu dokonałem 15.12.11 ok h 12:00. -b000st edytuj post

    anonim 2011-12-16 19:49

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Witam,

    proszę o kontakt na adres ticket@rapids.pl z numerem potwierdzenia dotpay lub adresem email z którego został wykonany przelew. Bez tych danych nie jesteśmy w stanie odnaleźć przelewu.
    2011-12-16 21:14

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • rapids

Aktywni użytkownicy :

  • rahbat
  • areo3
  • misionesion
  • elvis431
  • zielony19xx
  • dania
  • manticore07
  • tintirintin
  • daru
  • upa449935
  • lukasz19770519
  • Zdyscyplinowany
  • Rangeiko
  • Jiji32
  • daniel.dzienisz
  • mobilefan

więcej »