• 0 głosów
    Zagłosuj
    Rozwiązane

    Kupiony transfer

    sugestia
    Witam wczoraj kupiłem transfer i do dziś go nie mam. Dlaczego??
    edytuj post

    anonim 2012-08-15 06:35

    Odpowiedź główna Proszę o zgłoszenie na ticekt@rapids.pl z dokładnymi danymi odnośnie sposobu płatności i loginu konta. Zeb tych danych nie jesteśmy w stanie zidentyfikować płatności.

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Proszę o zgłoszenie na ticekt@rapids.pl z dokładnymi danymi odnośnie sposobu płatności i loginu konta. Zeb tych danych nie jesteśmy w stanie zidentyfikować płatności.
    2012-08-15 13:50

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • rapids

Aktywni użytkownicy :

  • rahbat
  • areo3
  • misionesion
  • elvis431
  • zielony19xx
  • dania
  • manticore07
  • tintirintin
  • daru
  • upa449935
  • lukasz19770519
  • Zdyscyplinowany
  • Rangeiko
  • Jiji32
  • daniel.dzienisz
  • mobilefan

więcej »