• 0 głosów
    Zagłosuj
    Ffff
    Rozwiązane

    MALUŚieńKI PROBLEM

    błąd
    kupiłem od państwa 100 GB transferu, w okresie objętym promocją z dn. 31.03.2018 (tj. 200 GB transferu 100% gratis) stan konta wynosił 709 GB transferu +/- problemu polega na tym że przez 6 dni ściągnąłem pakiet danych nie przekraczający 35 GB a na chwilę obecną mój Stan Konta to 591 GB gdzie nagle ... zniknęło około 100 GB pakietu ? proszę o Pomoc. Dziękuję i pozdrawiam edytuj post

    anonim 2018-04-06 20:07

    Odpowiedź główna Przez błąd w systemie zauważyliśmy że wielkość ostatniego doładowania była nieprawidłowa. Zamiast promocji x2 została aktywowana promocja x3. Różnica w ilości transferu na koncie wynika z korekty błędnego doładowania.

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Przez błąd w systemie zauważyliśmy że wielkość ostatniego doładowania była nieprawidłowa. Zamiast promocji x2 została aktywowana promocja x3. Różnica w ilości transferu na koncie wynika z korekty błędnego doładowania.
    2018-04-06 20:25

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • rapids

Aktywni użytkownicy :

  • rahbat
  • areo3
  • misionesion
  • elvis431
  • zielony19xx
  • dania
  • manticore07
  • tintirintin
  • daru
  • upa449935
  • lukasz19770519
  • Zdyscyplinowany
  • Rangeiko
  • Jiji32
  • daniel.dzienisz
  • mobilefan

więcej »