-
0 głosówZagłosujRozwiązane
Zakładka "moje konto" nie ładuje się
błądOd kilku dni nie mogę wejść na zakładkę "moje konto", a przez to też pobierać plików. Po długim łączeniu się, zawsze wyświetla błąd 504 Gateway Time-out. Proszę o naprawienie błędu, bo obecnie serwis jest kompletnie bezużyteczny. edytuj post
anonim 2014-11-18 22:57
Odpowiedź główna Serwis działa poprawnie. Próbował Pan sprawdzić działanie strony po wyczyszczeniu historii przeglądanych stron oraz ciasteczka cookie lub zalogować się korzystając z innej przeglądarki ?
-
Odpowiedź główna Serwis działa poprawnie. Próbował Pan sprawdzić działanie strony po wyczyszczeniu historii przeglądanych stron oraz ciasteczka cookie lub zalogować się korzystając z innej przeglądarki ?2014-11-18 23:04
-
anonimTak, cache przeglądarki był w międzyczasie wiele razy czyszczony, a problem występuje od ponad tygodnia. Logowałem się z 2 różnych przeglądarek i efekt taki sam. Poprosiłem również inną osobę, która łączy się z innej sieci o sprawdzenie tego i również nie mogła wejść na "moje konto".
Oprócz tego zazwyczaj nie działają inne strony: doładuj, historia pobierania i czasem jest też problem z wylogowaniem. Dzisiaj raz udało mi się wejść na stronę "doładuj", ale później z menu bocznego już żadna się nie załadowała. Wydaje się, że jest to jakiś problem po stronie serwera.2014-11-19 12:28 -
Odpowiedź główna Z problem proszę zgłosić się korzystając z formularza dostępnego na stronie
http://rapids.pl/kontakt/rodzaj2014-11-19 13:46