• 0 głosów
    Zagłosuj
    Rozwiązane

    Zakładka "moje konto" nie ładuje się

    błąd
    Od kilku dni nie mogę wejść na zakładkę "moje konto", a przez to też pobierać plików. Po długim łączeniu się, zawsze wyświetla błąd 504 Gateway Time-out. Proszę o naprawienie błędu, bo obecnie serwis jest kompletnie bezużyteczny. edytuj post

    anonim 2014-11-18 22:57

    Odpowiedź główna Serwis działa poprawnie. Próbował Pan sprawdzić działanie strony po wyczyszczeniu historii przeglądanych stron oraz ciasteczka cookie lub zalogować się korzystając z innej przeglądarki ?

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Serwis działa poprawnie. Próbował Pan sprawdzić działanie strony po wyczyszczeniu historii przeglądanych stron oraz ciasteczka cookie lub zalogować się korzystając z innej przeglądarki ?
    2014-11-18 23:04
  • Tak, cache przeglądarki był w międzyczasie wiele razy czyszczony, a problem występuje od ponad tygodnia. Logowałem się z 2 różnych przeglądarek i efekt taki sam. Poprosiłem również inną osobę, która łączy się z innej sieci o sprawdzenie tego i również nie mogła wejść na "moje konto".

    Oprócz tego zazwyczaj nie działają inne strony: doładuj, historia pobierania i czasem jest też problem z wylogowaniem. Dzisiaj raz udało mi się wejść na stronę "doładuj", ale później z menu bocznego już żadna się nie załadowała. Wydaje się, że jest to jakiś problem po stronie serwera.
    2014-11-19 12:28
  • Odpowiedź główna Z problem proszę zgłosić się korzystając z formularza dostępnego na stronie
    http://rapids.pl/kontakt/rodzaj
    2014-11-19 13:46

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • rapids

Aktywni użytkownicy :

  • rahbat
  • areo3
  • misionesion
  • elvis431
  • zielony19xx
  • dania
  • manticore07
  • tintirintin
  • daru
  • upa449935
  • lukasz19770519
  • Zdyscyplinowany
  • Rangeiko
  • Jiji32
  • daniel.dzienisz
  • mobilefan

więcej »