-
0 głosówZagłosujRozwiązane
PLATNOSC
pytanieWykupiony pakiet SMS (30,75PLN) nie zasilil konta. Otrzymalam wiadomosc z SmartPay: twoj kod PIN to.... wpisz go na stronie reklamacji. Reklamacji Rapidsu czy jakiegos SmartPay? Co dalej? edytuj post
anonim 2018-11-21 23:07
Odpowiedź główna Witam,
nie mamy tego smsa w systemie w związku z tym jedyne co można zrobić to zgłosić reklamację do firmy SmartyPay, żeby tego smsa odnaleźli i zaksięgowali prawidłowo.
Poproszę o skorzystanie z formularza na stronie SmartyPay:
https://smartpay.pl/complaint
nie mamy tego smsa w systemie w związku z tym jedyne co można zrobić to zgłosić reklamację do firmy SmartyPay, żeby tego smsa odnaleźli i zaksięgowali prawidłowo.
Poproszę o skorzystanie z formularza na stronie SmartyPay:
https://smartpay.pl/complaint