• 0 głosów
    Zagłosuj
    Rozwiązane

    PLATNOSC

    pytanie
    Wykupiony pakiet SMS (30,75PLN) nie zasilil konta. Otrzymalam wiadomosc z SmartPay: twoj kod PIN to.... wpisz go na stronie reklamacji. Reklamacji Rapidsu czy jakiegos SmartPay? Co dalej? edytuj post

    anonim 2018-11-21 23:07

    Odpowiedź główna Witam,

    nie mamy tego smsa w systemie w związku z tym jedyne co można zrobić to zgłosić reklamację do firmy SmartyPay, żeby tego smsa odnaleźli i zaksięgowali prawidłowo.
    Poproszę o skorzystanie z formularza na stronie SmartyPay:

    https://smartpay.pl/complaint

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Witam,

    nie mamy tego smsa w systemie w związku z tym jedyne co można zrobić to zgłosić reklamację do firmy SmartyPay, żeby tego smsa odnaleźli i zaksięgowali prawidłowo.
    Poproszę o skorzystanie z formularza na stronie SmartyPay:

    https://smartpay.pl/complaint
    2018-11-22 18:41

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • rapids

Aktywni użytkownicy :

  • rahbat
  • misionesion
  • elvis431
  • zielony19xx
  • dania
  • manticore07
  • tintirintin
  • daru
  • upa449935
  • lukasz19770519
  • Zdyscyplinowany
  • Rangeiko
  • Jiji32
  • daniel.dzienisz
  • mobilefan
  • artxus

więcej »